Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przyszłość programu Tomasza Sekielskiego w TVP  |  Naczelny plotkarskiego serwisu BlaskOnline.pl  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Instytut Monitorowania Mediów działa od 25 lat  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Czerwiec 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Eurozet wprowadza markę Audio Broker. Zajmie się obsługą agencji reklamowych

"Audio Broker to efekt łączenia struktur i ofert po powstaniu Grupy Eurozet" – wyjaśnia Maciej Strzelecki (fot. materiały prasowe)

Dział agencyjny Eurozetu i Doradztwo Mediowie wprowadzają markę Audio Broker, która zastępuje dotychczas funkcjonujące rozwiązania i porządkuje strukturę organizacyjną.

Audio Broker będzie zajmował się obsługą agencji mediowych i reklamowych. W swojej ofercie łączy sprzedaż czasu antenowego i online z całego portfolio Grupy Eurozet. Oferta reklamowa Audio Brokera zawiera 9 marek radiowych, Pakiet Niezależnych (63 stacje) oraz bibliotekę własnych podcastów i streamów audio.

"Pracowaliśmy przez wiele miesięcy"

"Audio Broker to efekt łączenia struktur i ofert po powstaniu Grupy Eurozet" – wyjaśnia w komunikacie Maciej Strzelecki, prezes Grupy Eurozet.

Czytaj też: Zmiany w zarządzie Agory. Dołączą Siuzdak-Zyga i Strzelecki, odejdzie Grabowski

"Pracowaliśmy przez wiele miesięcy, aby znaleźć zupełnie nowe rozwiązania w zakresie reklamy radiowej i online, które pozwolą najlepiej wykorzystać potencjał naszego portfolio produktów" – dodał Strzelecki.

Struktura organizacyjna Audio Brokera obejmuje cztery kluczowe obszary. Są to: zespół handlowy FM i online pod kierownictwem Agnieszki Handerskiej, zespół planerski i produktowy kierowany przez Michała Miętusiewicza, zespół niestandardów i promocji zarządzany przez Annę Chudzyńską oraz wsparcia analitycznego pod nadzorem Michała Dobrzańskiego.

Audio Brokerem kieruje Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną. Zastępuje on marki Tandem Audio Broker i Eurozet w kontekście sprzedaży rynku reklam.

Czytaj też: Do końca wakacji w Playerze mają znaleźć się główne kanały TVP i Polsatu

(KOZ, 17.06.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.