Grupa Eurozet wprowadza markę Audio Broker. Zajmie się obsługą agencji reklamowych
"Audio Broker to efekt łączenia struktur i ofert po powstaniu Grupy Eurozet" – wyjaśnia Maciej Strzelecki (fot. materiały prasowe)
Dział agencyjny Eurozetu i Doradztwo Mediowie wprowadzają markę Audio Broker, która zastępuje dotychczas funkcjonujące rozwiązania i porządkuje strukturę organizacyjną.
Audio Broker będzie zajmował się obsługą agencji mediowych i reklamowych. W swojej ofercie łączy sprzedaż czasu antenowego i online z całego portfolio Grupy Eurozet. Oferta reklamowa Audio Brokera zawiera 9 marek radiowych, Pakiet Niezależnych (63 stacje) oraz bibliotekę własnych podcastów i streamów audio.
"Pracowaliśmy przez wiele miesięcy"
"Audio Broker to efekt łączenia struktur i ofert po powstaniu Grupy Eurozet" – wyjaśnia w komunikacie Maciej Strzelecki, prezes Grupy Eurozet.
Czytaj też: Zmiany w zarządzie Agory. Dołączą Siuzdak-Zyga i Strzelecki, odejdzie Grabowski
"Pracowaliśmy przez wiele miesięcy, aby znaleźć zupełnie nowe rozwiązania w zakresie reklamy radiowej i online, które pozwolą najlepiej wykorzystać potencjał naszego portfolio produktów" – dodał Strzelecki.
Struktura organizacyjna Audio Brokera obejmuje cztery kluczowe obszary. Są to: zespół handlowy FM i online pod kierownictwem Agnieszki Handerskiej, zespół planerski i produktowy kierowany przez Michała Miętusiewicza, zespół niestandardów i promocji zarządzany przez Annę Chudzyńską oraz wsparcia analitycznego pod nadzorem Michała Dobrzańskiego.
Audio Brokerem kieruje Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną. Zastępuje on marki Tandem Audio Broker i Eurozet w kontekście sprzedaży rynku reklam.
Czytaj też: Do końca wakacji w Playerze mają znaleźć się główne kanały TVP i Polsatu
(KOZ, 17.06.2024)